Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn galaxsy s2 beeldscherm is kapot, kan ik hem alsnog formatteren?

Ik heb mijn galaxy S2 heel hard laten vallen, beeldscherm ervan is helemaal kapot. Kan ik alsnog op een manier mijn mobiel formatteren voor ik heb laat maken of verkopen? Ik wil graag namelijk dat mijn afbeeldingen, nummers en vooral mijn whatsapp gesprekken verwijderd zijn. Kan dit misschien met Kies? Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt inderdaad via Kies bestanden van je telefoon naar je computer downloaden, of deze verwijderen van je telefoon. Sluit je telefoon aan via een USB kabeltje (zat als het goed is bij je telefoon) en start Kies op.
In Kies kun je een complete back-up van je telefoon maken, en die op je computer opslaan. Hierna kun je gerust je vertrouwelijke informatie van je telefoon verwijderen. Als je hem gerepareerd terugkrijgt kun je via Kies de volledige back-up weer terug op je telefoon zetten.

In de bron staat extra uitleg en een download link naar Kies mocht je die nog niet hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding