Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is te vaak achter elkaar tikken slecht voor je iPhone?

Er is nu een app in de App Store waarbij je heel vaak (1.000.000 keer) op een ei moet tikken. Nu vroeg ik me af of dat slecht is voor je telefoon. Het lijkt me toch dat dat je touchscreen kapot maakt, of zie ik dit verkeerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag je dat nou alweer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zie je meer dingen verkeerd.
het is slecht voor je touchscreen, maar voor jezelf is het niet veel beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ik ben er ook mee bezig. Ik zit nu pas op de 80.000 alleen het is echt bijna onmogelijk. Als je elke seconde vanaf nu 1 keer zou tikken zou je 11,5 dag bezig zijn.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, het is heel slecht. Mijn neef heeft het uit eindelijk gehaald elke dag 50.000 keer tikken ofzo en uit eindelijk komt er uit het ei 'So, what?' je hebt er dus helemaal niks aan! Behalve dat mensen nieuwe ipod/ iPhone kunnen kopen. Je bedoeld denk ik Tamago?

Met vriendelijke groet,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat bedoelde ik. Ik verwijder hem meteen
Goed voor je touchscreen is het natuurlijk niet, als je vaak achterelkaar tikt kun je ongemerkt steeds harder tikken, heel erg slecht voor je touchscreen. Trouwens over die app, het is de meest nutteloze app die er bestaat, zonde van je (Iphones) geheugen, zonde van je tijd en slecht voor je touchscreen. Je hebt er zelfs niet eens plezier aan, waarom zou je het downloaden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding