Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hoi AuckeBos,

Op dit moment moet je daar inderdaad nog contact met de klantenservice voor opnemen, telefonisch of via chat. Maar: Tele2 is wel bezig met een app waarmee je je verbruik in de gaten kunt houden. Die zou binnenkort klaar moeten zijn:

Groet,
Daryl van Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat zeggen ze al een hele tijd...

Andere antwoorden (1)

Zo even op de tele2 site gecontroleerd. Je kan nergens online zien wat je nog hebt. Je moet daarvoor de klantenservice bellen. Of contact opnemen met de virtuele assistent van tele2. Die kan je soms doorzetten naar een chatsessie van tele2, als er personeel aanwezig is.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: