Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPhone laadt niet op, wat moet ik doen?

Sinds gisteren kan ik mijn iPhone niet meer opladen, behalve aan één kabeltje dat ik heb. alle andere kabeltjes (en dat zijn er een stuk of 5 in totaal in huis) doen het niet meer. Het lijkt mij sterk dat ze allemaal ''ineens'' stuk zijn. Ik snap ook niet waarom het ene kabeltje het wel doet, en het andere niet?

Ik laad mijn iphone altijd op met de lader in het stopcontact, en niet via de computer.

Ik las op internet dat sommigen hier ook last van hebben/hadden, maar een echt duidelijke oplossing was niet te vinden. Iemand die dit mij kan vertellen, of wat ik zou kunnen proberen?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
663
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
werkt ook niet! met alle kabeltjes niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kabeltjes of conector Iphone zijn vies, met een dun naaldje ff de stoftroepjes weg pulken.. goed licht erop en niks beschadige..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ook al. Snap er ook niks van waarom de meeste kabeltjes van mij het niet meer doen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb de zelfde probleem gehad. Ondertussen heb ik 4 kabels die het niet doen. Maar je moet de kabel met een plakbandje vastzetten aan de zijkant,. Aan dat stukje die je in de stopcontact doe. Is hij steviger en dan " hangt" je gsm niet zo, en kan hij beter opladen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding