Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe root ik mijn galaxys i9000 zonder computer

Ik heb een samsung galaxy si9000 die ik graag geroot wil hebben maar er opties om jet zonder computer te doen maar gewoon via je telefoon zelf

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
751

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn wel bepaalde apps, waarmee je het via je mobiel gewoon kan doen, hoewel ik niet zeker weet of dat ook voor jou telefoon mogelijk is. Ik kan je aanraden het via de computer te doen, en er geen goede handleiding bij te zoeken. Als het mis gaat, kun je namelijk je telefoon in de meeste gevallen niet zomaar weer herstellen. Verder kun je er via de computer ook Clockworkmod Recovery op zetten. Hiermee kun je andere ROMs op je telefoon zetten. Daarnaast kun je er ook back-ups van je HELE telefoon maken. Dus maak voordat je een andere rom erop zet eerst een back-up. Daar kun je dan als er iets mis gaat, je telefoon mee terugzetten, naar de situatie waar hij nog werkte. Voor verdere vragen hoor ik het graag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel antwoord: gewoon niet. Kan misschien wel maar zitten teveel risico's aan vast, en misschien is het beter dat je het door iemand laat doen die er wat meer verstand van heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding