Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je bij de samsung galaxy s3 meer dan een wifi netwerken met code in het geheugen opslaan ? zie uitleg

ik heb wel is bij een samsung telefoon gezien dat een netwerk het dee met wpa2 code die dee het goed toen woud die nog op een andere netwerk aanmelden ook met wpa2 code toen dee die het niet der stond ongewijzicht en die wpa2 code was goed toen heeft hij uit zijn telefoon die eerste net werk gewist en toen nog is die andre geprobeerd toen pakte hij hem wel wat moet ik doen alls ik dit zou hebben alls ik net een samsung galaxy s3 heb gekocht wat zijn dan me rechten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Beetje onduidelijk verhaal.
Maar wat ik er uit begrijp is dat uw kennis bij een bepaalde netwerk kon inloggen daarna wilde hij zich bij een ander netwerk inloggen en dat ging niet.
Niet eerder dan dat het het eerste netwerk had verwijdert.
En nu wilt u op voorhand al weten wat uw rechten hierin zijn????
Welke rechten, garantie?
Garantie is/kan per merk verschillen, dit staat omschreven in de ( garantie ) voorwaarden.

Maar laten we eerst eens onderaan beginnen.
U heeft iets gezien, maar weet niet exact wat.
Mischien heeft betrokkene wel helemaal verkeert gehandelt en begreep hij er zelf weinig van.
De meeste kopen een dergelijk toestel en doen maar wat, zonder zich eerst in te lezen over het toestel en het os.
Tja en als het dan verkeert gaat is het gelijk @#% telefoon en roepen om garantie.
Terwijl de eigenlijke oorzaak bij de gebruiker ligt.

Op voorhand er van uitgaan dat zaken verkeert lopen en dan afvragen wat hun rechten hierin zijn dan zou ik niet kijken naar een bepaald merk maar eerst naar de algemene ( garantie ) voorwaarden en aan de hand daarvan een keus maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: