Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar beschermd een mobiel verzekering je voor?

Ik heb net een mobiel besteld, en wil daar graag een verzekering voor. maar waar beschermd het voor. en welke goedkope verzekering raad je dan aan

Toegevoegd na 51 minuten:
ik heb een htc diamond besteld voor 199 euro via internet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf een allrisk verzekering bij LifeLine afgesloten en die vergoed alles. Als je je telefoon kwijtraakt, in de wc-pot laat vallen, kapot laat vallen. Alles. Je hebt uiteraard een eigen risico, van 50e wel te verstaan. Ik heb erg goede ervaringen met deze verzekeraar, nooit geen problemen mee gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
n.b. ik betaal er 29,99 per kwartaal voor, in principe geen geld dus (afhankelijk van het bedrag van je telefoon).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die verzekeringen beschrmen tegen verlies en schade.
Houd er wel rekening mee dat je telefoon wel een beetje duur moet zijn voor zoiets uitkan, want je betaalt er eigen risico voor en een maandbedrag van 25euri ofzo. Als je telefoon stuk gaat heb je in het eerste jaar gewoon garantie en kun je deze gewoon laten repareren (tenzij de telefoon kapot is gevallen lol) Persoonlijk vind ik het je reinste oplichterij die extra telefoon verzekeringen of witgoed verzekeringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees eerst heel goed de kleine lettertjes omdat zij je laten denken dat je overal voor verzekerd bent tewijl dat niet zo is. maak eerst voor jezelf een lijstje en ga dan na of die overeen komen met je wensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding