Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een mobiel oplaadstation voor mobiele telefoons?

Ik ga over een aantal weken met de bus op vakantie. Op mijn telefoon zet ik veel muziek,films en games voor onderweg. Nu gaat de batterij van de telefoon niet heel de weg dit uithouden.

Bestaat er dus een extern oplaad station waarmee ik de telefoon onderweg kan opladen in de bus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er bestaan opladers welke op zonne energie werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Maar of dat in de bus goed werkt vraag ik me af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten, bij zon heeft die natuurlijk zijn maximale oplaadvermogen maar reeds bij gewoon licht laadt ie bij.
Denk maar aan die kleine rekenmachines, die werken toch ook in een ruimte zonder zonlicht.
bamibal
12 jaar geleden
Het zonnepaneel levert veel te weinig stroom om een smartphone binnen acceptabele tijd op te laden. Zeker als de telefoon in die tijd ook gebruikt wordt, valt daar niet tegenop te laden.
Maar die dingen hebben vaak ook een accu. Als die accu voor vertrek helemaal opgeladen is, heb je er mogelijk wel iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt maar er zit altijd een batterij in die continu geladen vanaf dat er licht is, die heeft vermogen in reserve om uw mobieltje bij te laden, en nog altijd veel beter dan niets.
Ik ken iemand die daar mee op verlof geweest is en in 3 weken geen enkel probleem had.
Er zijn verschillende soorten noodladers te koop. Dat is gewoon een batterij met hoge capaciteit. Afhankelijk van het type en van je telefoon, kunnen sommige laders meerdere keren een telefoon opladen.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Schaf anders een extra (duurzame) batterij aan voor je telefoon. Ik heb vaak een reserve batterij mee als ik op reis ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan.
http://www.ebay.nl/itm/12000mAh-External-Power-Bank-Battery-Charger-For-iPhone-4S-iPad-3-2-i9300-one-X-/290764204100?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item43b2e5a844
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding