Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed alternatief voor de iPhone 4S?

Ik wil graag weten wat een goed alternatief voor de iPhone 4S. En het liefst ook wat goedkoper.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb voor de iPhone 4 gekozen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
816

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou natuurlijk altijd een oudere iPhone kunnen nemen, of een tweedehands. Een oudere iPhone is goedkoper, maar als je het besturingssysteem update naar de nieuwste versie van iOS kan je er precies hetzelfde mee als met een iPhone 4S

Als je geen iPhone wilt, is de Samsung Galaxy- serie misschien een goed alternatief. Je hebt binnen die serie verschillende modellen, de één beter dan de ander. Dat zie je dan ook weer terug in de prijs. De Samsung Galaxy S3 is de beste, maar ook het duurste (€500 - €600)

Een andere goede optie is een htc met Android. Htc heeft veel verschillende telefoons, daarvoor moet je maar kijken op htc.com en kijken wat je het beste vind.

Ook zijn er telefoons van Nokia, die draaien op het besturingssysteem van Microsoft: ‘Windows Mobile’ Persoonlijk vindt ik dit besturingssysteem niet fijn werken en erg onoverzichtelijk. Ook is het minder mooi dan Android en iOS. Het heeft wel als pluspunt dat je er veel programma’s op kan zetten die je ook op je pc/laptop kan zetten, zoals Microsoft Office Word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een iphone 3g of 4,
Die zijn niet t nieuwst en dus al 'uit' daarom ook een stuk goedkoper en ze hebben ongeveer dezelfde functies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord! Het kan enorm in de prijs schelen, en de iPhones zijn gewoon zo prachtig mooi...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan zou ik kiezen voor de 4, het beeld is daar stukke mooier van.
De T65 is een uitermate betrouwbare telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Galaxy S2 misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed alternatief zal zijn de Samsung Galaxy 3S, doch elke Samsung uit de Galaxy reeks kan al meer dan welke iphone dan ook.
Denk alleen maar aan de vrijheid die je hebt voor wat betreft de Apps, ook kan je een dergelijk toestel zo inrichten als je zelf wilt.
Dat is niet alleen bij de Samsung toestellen maar bij iedere smartphone die op Android draait.
De aanschaf is stukken goedkoper daarnaast is er gigantisch veel keus aan Apps, zowel binnen google play als daar buiten.
Daarnaast heeft het Os android een bredere gebruikersgroep dan Ios van Apple.

Ik heb zelf een ietwat gedateerde Galaxy S5660, ook wel Gio genoemd en die bied mij al meer mogelijkheden dan welke iphone dan ook, en dat voor een toestel van rond de 100,-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u niet per se een smartphone met Ios wilt hebben zijn er genoeg alternatieven.
Echter zijn er heel veel eisen die je aan een smartphone zou kunnen stellen.
Wilt u een groot of klein scherm, vindt u de camera belangrijk, snelle processor of veel geheugen?

Op deze site kunt u gratis advies op maat vragen voor uw nieuwe smartphone: http://www.1-market.eu
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy ace. €160.- toptoestel!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding