Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gaat de aankomende nieuwste telefoons van blackberry 10 zijn?

Ik ben van plan om een Blackberry 9900 te kopen maar ik heb een beetje op internet gezocht en daar stond dat op januari 2013 de nieuwste blackberry 10 op de markt gaat komen en ik weet dus niet wat ik moet doen. Of ik 8 maanden moet wachten of ik haal gewoon de bold 9900 maar zit er wel veel verschil in de blackberry 10? Is het echt het wachten waard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Tsja, het is een beetje onduidelijk rondom Blackberry/RIM (RIM is de fabrikant van Blackberry) op het moment.

Over OS10: Dat ziet er fantastisch uit. Dat is gewoon een gegeven. Ik heb het gezien op een Blackberry Playbook, en het werkt echt perfect en ziet er heel mooi uit. Zeer waarschijnlijk komt er geen update komt van huidige toestellen naar BB OS10.

Verder is het ook niet ondenkbaar dat ze flinke wijzigingen dooroeren bij Blackberry en bijv. OS 10 helemaal niet meer uitkomt doordat ze door een andere partij worden overgenomen of een deal met een andere partij sluiten. Er zijn geluiden over Microsoft, maar dat is door beiden partijen in alle toonaarden ontkend.

OS10 zou eigenlijk dit jaar al komen. Of je iets niets moet kopen of niet, is eigenlijk voor jezelf. Die keus kan niemand voor je maken. Je kan er ook voor kiezen om tijdelijk even iets anders te nemen als je de Blackberry Services niet perse nodig hebt. Heb je ze wel echt nodig, dan zou ik inderdaad wachten. Anders zit je met een oud-OS de komende tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing