Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Na de contract periode wordt je abonnement niet stopgezet. Het abonnement loopt door en is dan maandelijks opzegbaar.
Afhankelijk van je provider kun je dit telefonisch, schriftelijk of via internet opzeggen.

Wil je dat het per augustus stop wordt gezegd dan moet je minsten 1 a 2 maanden van te voren zelf het abonnement opzeggen.

Raadpleeg hiervoor de website van de provider.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wil je overstappen met nummerbehoud, dan moet je niet zelf opzeggen maar aangeven bij de nieuwe provider dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. De nieuwe provider zegt je abonnement op per 1e verval datum en neemt vanaf dat moment het nummer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/overstappen/abonnement-opzeggen
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: