Telefoon defect, hoe pak ik dit het beste aan?
Hallo,
Ik heb op 4-3-12 een nokia lumia gekocht, waarvan de USB cover (zie afbeelding) op helemaal verbogen en lam is. Ook vind ik de batt. levensduur erg slecht. Ik ben langs de media markt geweest, maar daar kunnen ze er blijkbaar niks mee?
Ik heb daar mn verhaal gedaan. Het toestel zou allen kunnen worden opgestuurd. Maar dan ben ik m 3 weken kwijt wat echt niet kan gezien mn persoonlijke situatie. Dus ik deed toen het voorstel, of hun het toestel alsnog konden opsturen&dat ik dan een ander toestel kon kiezen (evt. iets bijbetalen). Maar dan kon blijkbaar weer niet? En van die losse klepjes konden ze ook niet bestellen.
Toen dacht ik, wat nou als straks dat klepje helemaal afbreekt, er vuil in komt, en mn toestel het helemaal niet meer doet? Het antwoord was toen nog al vaag:
Ja meneer, dat weet ik dan ook niet, dat zien we dan terplekke.
Kortom, het lieft wil ik gewoon een ander toestel met een beter batterij levensduur, vind het dan niet erg als ik het verschil dan moet bijbetalen. Hoe pak ik dit het beste aan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.