Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een android-app die ongebruikte mappen verwijderd van je telefoon?

Ik heb wat mappen op me telefoon staan, maar dat is van oude apps, en ik weet niet zeker of ik die wel of niet moet verwijderen, want ik weet ook niet goed of het bij mijn telefoon hoort of niet. Straks verwijder ik iets wat ik niet weg had moeten doen.

Bestaat er een android-app die mappen die op je telefoon moeten blijven herkend, ongebruikte mappen weggooit en mappen van apps die geinstalleerd zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Neen. Net zo als jij niet weet of bepaalde mappen wel of niet bij een applicatie horen, zo weten andere applicaties ook niet of de [lege] mappen wel of niet ooit door een applicatie [of wel het besturing systeem] nodig zijn.
Jammer want het zou wel lekker opruimen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: