Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De nieuwe Ipad of Samsung galaxy tap 10.1?

Mijn vader en ik willen graag een tablet aanschaffen. Mijn vader wilt het ook graag om online paardenkoersen te kijken. dus livestreams van een buitenlandse site. welke tablet kukken we het beste aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
982

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het bovenstaande kun je op zowel de apple als op de samsung doen.
Beiden zijn goed, doch hebben elk ook hun tekortkomingen.

Ik zou persoonlijk voor de samsung gaan.
Waarom?
Samsung draait op Android.
Van Android is bekend dat je er veel en ook gratis apps voor kan vinden.
Ondanks dat er wel eens bagger tussen zit, is de keus veel ruimer dan wat bij apple is te verkrijgen.
Android apps zijn vrij over het hele internet te verkrijgen, dat is voor wat apple betreft niet het geval.

Apple heeft een "gesloten" systeem, alles wat je instaleert komt bij apple vandaan.
Dit heeft zowel nadelen als voordelen.
Voordeel, op apple software staat een vrij strenge controle en daardoor is een stabiel lopend systeem redelijker wijs gewaarborgt.
Nadeel, je kan niet zomaar van alles instaleren.

Dus de vrijheid is bij een android tablet veel groter dan bij apple.

Maar dat is net waar je voor kiest.
De vrijheid om zelf te instaleren wat je wilt.
Of aan apple software vast zitten.

Voor mij zelf vind ik de vrijheid vele malen belangrijker dan dat ik steeds bij apple moet aankloppen voor software.

Maar dat is een geheel persoonlijke keus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou voor de iPad gaan tenzij je Flash wilt gebruiken. Maar ga naar de winkel en bekijk de sites op het apparaat zelf om te beoordelen of de iPad voor die sites voldoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de ipad gaan ben ik zelf ook voor gegaan super ding ik heb een ipad 1 dus de 3 versie zal nog wel veel sneller en beter zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel uit mijn ervaring zou ik voor de ipad gaan
ik zou voor de ipad gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding