Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 20 liedjes op mijn iPhone, telkens als het liedje af is gelopen stopt hij... Hoe laat ik ze achter elkaar afspelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Tijdens het afspelen van een lied zie je linksboven 2 pijltjes in een ovaal staan(lijkt een beetje op recycle teken) als je hierop klikt speelt hij automatisch het volgende lied af als deze is afgelopen en gaat volgens mij oneindig door. Als je 2 keer op het teken drukt staat er een 1 bij, dan herhaalt hij de hele tijd 1 liedje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vette + voor jou antwoord.
Waarschijnlijk zoek je dan eerst de artiest en dan het liedje afspelen. Druk op 'nummer' en dan een liedje afspelen of op shuffle. Dan zou die het moeten doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan je bij instellingen herhalen aanzetten of je ziet terwijl een afspeelt een teken ( meestal heb je daarvoor een sneltoets)en die moet je indrukken (of met de sneltoets) en dan kan die herhalen, je kan ook in de handleiding kijken voor wat je moet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding