Heeft iemand anders ook een annuleringsbericht ontvangen van sony na het bestellen van een Xperia Play zwart?
Ik heb in de Sony X-Shop een Xperia Play zwart besteld(deze was in de aanbieding voor €229), en heb hiervan een bevestiging gekregen. Een dag later is deze bestelling geannuleerd. Telefonisch contact op genomen: 'ja we hebben wat problemen gehad op de website, en hij is binnenkort weer beschikbaar', en na wat door vragen kwam er uit dat ze misschien alsnog de korting willen geven, en dat je hiervoor je annulering terug moet sturen, zodat ze er misschien wat aan kunnen doen. (Tevens is mij verteld dat er veel meer mensen zijn die ook deze annulering ontvangen hebben, dus ik hoop dat ze kiezen voor tevreden klanten)
Op internet was niks te vinden over dit onderwerp, nergens een forum topic van ook maar iemand die dit meegemaakt heeft, of precies uitlegt of dit wel toegestaan is(op de site staat dat ze hier het recht voor hebben, maar geldt dit ook na het ontvangen van een bevestiging? Link:https://shop.sony.nl/catalog/4E/4E830E33BE2E0126E10080002BC29BDF.html#12).
Dus als je dit probleem ook hebt, of een oplossing weet, reageer dan alstublieft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.