Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de nadelen van jailbreaken van iPod 4g iOs 5.0.1? Kan dit fout gaan? Zo ja, wat gebeurt er dan?

Ik wil mijn iPod 4g jailbreaken. Zijn hier nadelen bij? En kan dit verkeerd gaan? Zo ja, wat kan er gebeuren? En kan ik dit dan ook weer terug draaien door mijn iPod bijvoorbeeld te resetten?

Toegevoegd na 5 minuten:
En weet iemand een goede site met gebruikaanwijziging??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij kan kapot gaan, maar deze kans is nihil, heb het vaker gedaan en geen van die keren is de ipod kapot gegaan.

Toegevoegd na 44 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=VHs_UaLLvRQ
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De boel kan instabieler worden (apps kunnen crashen) en je batterij kan sneller op gaan.

Ja, het is te herstellen door je iPod te resetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat er fout kan gaan: Als je tijdens het jailbreaken de boel onderbreekt, of er gaat iets anders fout, dan kan het gebeuren dat hij niet meer opstart. Maar dit is te herstellen door iPod met iTunes te restoren naar de fabrieksinstellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nadelen : Als je hem aansluit aan iTunes is je iPod kapot.
Als je hem uitdoet of als hij uitvalt omdat de batterijen leeg zijn dan is hij KAPOT en het jailbreaken kan fout gaan dat hij kapot is of het resetten kan fout gaan met als resultaat: kapot! Het enige voordeel: gratis apps maar met deze risico's en dingen die niet kunnen betaal ik persoonlijk liever! Je kan dus geen reservekopie maken op je pc dan is hij kapot of nieuwe muziek/films erop zetten dat kan ook niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ipod word wat langzamer en het neemt veel ruimte in beslag, het is illegaal dus eigen risico...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het onderdeel kan een virus krijgen Daardoor onstaat er een error en daarna heeft u geen O[pd 4g iOs 5.0.1 meer. Dus ik zou het niet doen
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wel handig is om te weten is dat wanneer je iPod binnen de garantieperiode valt en hij ineens kapot gaat terwijl je hem hebt gejailbreaked, zal Apple je de garantie vaak niet meer toekennen als ze erachter komen dat hij daadwerkelijk is gejailbreaked.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding