Wifi gaat aan en uit bij mijn galaxy mini met gingerbread 2.3.5, iemand hiervoor een oplossing?
Hallo,
zoals in mijn vraag al staat gaat mijn wifi steeds aan en uit. Vorige week heb ik heb van froyo geupdate naar gingerbread via samsung kies. Ik had bij froyo geen enkel probleem met wifi, maar bij gingerbread gaat wifi steeds aan en uit, niet alleen als hij vergrendeld is, maar ook als ik gewoon op internet zit, of youtube, android market. Dit is heel irritant. Ik had juicedefender er op staan, en heb die eraf gehaald, net zoals mijn anti-virus. Het er af halen hielp niks, hetzelfde probleem.(heb anti-virus er weer opstaan.)
Daarna naar slaapbeleid gekeken en die stond al op nooit.
Toen wifiopti er op gezet, met weer geen goed resultaat, dus er weer afgehaald.
Het probleem vind overal plaats, of ik nou dicht bij de modem(< 1m) zit of iets verder ervandaan. Weet iemand een oplossing?
PS. 3g gaat niet automatisch uit, en telefoon is niet geroot.
Alvast bedankt.
Toegevoegd na 1 dag:
Mijn modem is beveiligd met wpa/ wpa2 psk, heb nu wifi fixer, doet het redelijk goed, maar nog steeds problemen. Ik vraag nog een keer is hiervoor een oplossing
Toegevoegd na 3 dagen:
heb geen problemen op andere locaties volgens mij(78% zeker hiervan), bovendien heb ik mijn telefoon geupdate, en had geen last bij froyo.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.