Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Download desktop manager, connect je blackberry met je computer en delete recent gedownloade apps.. Laat dan je Blackberry even met rust. Waarschijnlijk zal het dan weer werken.

Ander optie:
Controleer of de BlackBerry Desktop Manager en de huidige BlackBerry Device Software (voor je BlackBerry-smartphone) is geïnstalleerd op de computer.
Verwijder de batterij uit de BlackBerry smartphone.
Open de BlackBerry Desktop Manager.
Sluit de BlackBerry-smartphone op de computer.
De batterij niet plaatsen.
Klik op Application Loader
Onder de kop Update Software, klik je op Start
Klik op Opties. Zo kunt u toevoegen of applicaties te verwijderen van de BlackBerry-smartphone.
Selecteer de toepassingen die u wilt installeren
Klik op Volgende
Klik op Volgende
Klik op Voltooien
Zodra de ``application load process`` begint, plaats je de batterij in de BlackBerry-smartphone.

Als het dan toch niet werkt, zou ik naar een telefoonwinkel gaan. Die hebben er veel meer verstand van. Hoogstwaarschijnlijk is er iets mis met je software. De mensen in de telefoonwinkel kunnen dan de software vernieuwen.


Hopelijk lukt het je, veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: