Welke telefoon is het meest geschikt voor iemand die zowel een hardware Qwerty toetsenbord zoekt, met een redelijk tot goede camera, en met Android?
Ik ben vast niet de enige die naar een dergelijke telefoon op zoek is. Ik heb verscheidene gezien maar ik heb maar geen geschikte gevonden die hier in Nederland te koop is.
In mijn geval zoek ik één die redelijk nieuw is (zeg maar, minimaal met een 1 Ghz processor al zegt dat ook niet veel). De HTC Desire Z valt voor mij sowieso af. Ik wil in ieder geval één die veel sneller is dan mijn huidige Nokia N8, want anders heb ik misschien het gevoel dat ik geld weggooi (die was namelijk ook vrij duur toen ik hem kocht, en ik heb hem nog geen anderhalf jaar).
Ik heb zelf drie gevonden: de Samsung Captivate Glide, de Mytouch 4G Slide en een Motorola Milestone. Echter, geen van deze drie wordt redelijk verkocht in Nederland en ik zoek zelf een tweedehandse.
Voor mij zou die 'Mytouch 4G Slide' perfect zijn, maar deze wordt weer niet verkocht in Nederland!
Misschien dat jullie nog recente Qwerty telefoons kennen. Ze worden misschien steeds minder gemaakt maar er blijft genoeg vraag naar!
P.s. In mijn geval moet het per se een Landscape-qwerty toetsenbord zijn. Ik houd totaal niet van die Blackberry stijl toetsenborden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.