Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik geen films of videos kijken met mijn Nokia symbian? En, flash player installeren lukt ook niet.

ik heb een Nokia C6 symbian en heb altijd Nokia symbian gehad. Maar helaas vaak kan ik de videos en filmpjes op internet niet kijken want de toestel heeft geen flash player en downloaden en installeren is niet mogelijk. Maar waarom dat weet ik niet?
Heeft iemand een antwoord?
Binnenkoort moet ik een nieuw toestel+abonnement halen.
Moet ik voor Androîd gaan?
Of weet iemand van een Nokia met flash player?
Ik gebruik nooit Facebook, Tweeter enzo maar kijkt vaak naar tv replays, videos en e.books lezen en downloaden.
Ik weet niets van Androîd smartphones en ben bang dat stappen van symbian naar Androîd te moeilijk zaal zijn.
Maar ik wil graag bij Nokia blijven.
Heeft iemand goede tips AUB?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nokia Symbian is verouderd,

Android heeft de toekomst,
het is makkelijk in gebruik en alles wijst voor zich.
android ondersteunt tot nu toe alles en apps installeren (vooral gratis apps) gaat makkelijker dan bij een iphone.

je moet niet bang zijn voor verandering, dat is nu eenmaal de toekomst.

vraag in je vriendengroep eens naar een android toestel en speel er gewoon mee, je zult zien hoe alles zich vanzelf wijst.

Symbian wordt niet langer ondersteund, en wil je toch de dingen blijven doen dan is android een goede keus

google ook eens op android reviews of unboxing zodat je kunt zien hoe alles werkt

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik was tot een half jaar geleden ook trouw aan Nokia. Maar dat Symbian heeft Nokia (wat mij betreft) de das om gedaan. Het werkt gewoon niet goed! Dus ik ben overgestapt op Android en daar ben ik ZEER tevreden over. Ik heb de Samsung Galaxy S2 - er gaat een wereld voor je open :) Op mijn GS2 zit Android Gingerbread 2.3.5. De nieuwste versie van Android, 4.0, heet Ice Cream Sandwich en die zit op de Samsung Galaxy Nexus. Ik weet niet hoe dit toestel is, maar je kunt er ongetwijfeld al reviews over vinden.

Wil je nou echt bij Nokia blijven, dan zou ik de Nokia Lumia 800 nemen. Dat is een Windows Phone. Geen ideee hoe die werken, maar ALLES is beter dan Symbian!

Succes met kiezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok klinkt leuk! En ga je soms (biv.) videos kijken op Dailymotion? Heb je geen probleem?
Ik ga gelijk het review lezen. Dank je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, sorry voor de late reactie.
Ik kijk wel eens een filmpje op youtube, maar dat vreet echt data. Dus dat doe ik niet al te vaak. Als je een nieuw abonnement gaat nemen, let dat vooral op de databundel. Ik heb bij T-Mobile het zogenaamde "onbeperkt internet op je mobiel". Maar dat reikt tot 1 Gb per maand. Als je die overschrijdt, kost het niets extra, maar de verbindingssnelheid gaat wel drastisch omlaag. Bij sommige andere providers ga je bijbetalen zodra je buiten je databundel gaat. Let daar dus op! ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding