Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ebuddy XMS op mijn blackberry doet het niet.. hoe komt dit? - zie verdere uitleg.

Als ik ebuddy XMS wil openen moet ik mijn nummer + naam invoeren, dit heb ik bijde gedaan. Dan klik ik op "doorgaan" en als het goed is moet er dan een sms worden verstuurd met een verificatiecode. Maar bij mij komt er dan in beeld te staan: "Oeps. Er is iets misgegaan." En er komen 2 rode buttons met uitroeptekentjes te staan.. Als ik klik op: "Probeer opnieuw" gebeurt er weer precies hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Hi,
my name is Oleksandra and I am an official representative of eBuddy XMS.

If you are having troubles receiving verification code, please:

- make sure you have good cell signal on your mobile phone
- if you have non-native SMS app installed, please disable it temporarily during eBuddy XMS installation process (turn off the setting “Disable other message notification” (e.g. in crunchSMS).
You can enable it again as soon as you have the application installed.

We are sorry for the inconvenience, but in some cases we are not able to provide a solution to solve the registration issue. We are working hard on finding a universal solution for our users, but it is taking some time.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,
Oleksandra
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: