Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iPhone is nu al ruim een maand in reparatie. Waar heb ik recht op?

Ik had mijn iPhone ingestuurd voor reparatie voor batterijproblemen. Deze is toen toegestuurd naar Dynafix die deze zou repareren. Echter kreeg ik de melding dat ik een geheel nieuw toestel terug zou krijgen. Helemaal prima, maar dat bleek dus een verouderd model te zijn (!). Ik krijg het idee dat ze mij gewoon voor het lapje houden door te hopen dat ik niet door zou hebben dat het een ouder model is. Nu heb ik deze teruggestuurd en is mij toegezegd dat ik het goede model met een goede batterij terug zou krijgen. Dit zou met spoed gebeuren, maar inmiddels zijn we ook alweer 2 weken verder en nog steeds geen actie. Wat kan ik hier aan doen behalve geduldig wachten totdat ze "ooit" nog eens het toestel waar ik recht op heb terugsturen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
759
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dynafix een verzekeraar of maak je gebruik van de garantie bij de winkel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dynafix is een servicecentrum, Dynafix voert de reparaties uit voor verschillende fabrikanten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou ze kunnen bellen. En vragen waar je iphone blijft wacht nog maar een paar dagen hoor je niks dan kan je tegen hun zeggen dat je een klacht gaan indienen bij de consumenten bond over hun slechte service dan krijg je zeker een snel werkende iphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de voorwaarden goed gelezen op de site? je zou ze kunnen opbellen.. want dit mag volgens mij niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding