Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan wel rooten maar dat is moeilijk het toestel was kapot gegaan bij velen
maar als je apps gratis wil downloaden

dit kan via 4shared.com
typ bij zoeken

bijv angry birds.apk

APK moet erachter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, een soort-van. Het heet rooten. Het schijnt niet zo moeilijk te zijn. Aangezien ik geen android heb moet je maar even googlen op: how to root ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel maar dan kan je er niet zoveel voordeel eruithalen dan als bij apple. als je gek bent op jailbreaken dan kan je dat beter bij apple software doen omdat je zo verschrikkelijk veel dingen kan via cydia. Android is gewoon een faal als je spreekt over rooten ofterwijl jailbreaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*bijv angry birds.apk

APK moet erachter*
Dan moet je de bestanden doorsturen naar een gmail account, dan log je in op je GSM met dat account en dan zie je je bericht en dan klik je erop en dan installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je android toestel rooten. Dat is heel makkelijk en snel gebeurd. Ik gebruik daarvoor one2click.
Het voordeel van rooten is dat je dan programma's waar je normaal voor zou moeten betalen nu gewoon op je toestel kunt installeren mits je het installatiebestand kan vinden op internet. En verder kun je nog wat aanpassingen doen aan bijv. bloatware deinastalleren en programma's wel of niet automatisch laten opstarten. Het rooten heeft niet zoveel effect als het jailbreaken van apple omdat android al een vrij "open" systeem is in tegenstelling tot IOS dat dichtgetimmerd zit tot de nok.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 om de -1 van @FlashBang op te heffen..
Tuurlijk zijn er gratis apps te krijgen zonder te rooten, in de Applestore kun je ook gratis apps downloaden hoor..
Het gaat natuurlijk over de apps waar je normaal voor moet betalen. Als je daar de installatiebestanden voor kan vinden dan kun je ze gratis op je Android-toetsel installeren. Mensen die geen verstand hebben van zaken en dan gaan reageren.. dat is pas -1 waard..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk 1vraagje. En bedankt voor de +1
ja dit kan alleen heet het bij android rooten. het is ook wat minder ingewikkeld. zelf weet ik niet precies alles want ik heb een iphone gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is niet nodig, aangezien je alles toch gratis kunt downloaden via www.4shared.com. De applicaties kun je dus gewoon ook buiten de Market downloaden. Typ op 4shared het naam van de app die je wilt hebben, met APK erachter en downloaden maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het met de meeste antwoorden maar gedeeltelijk mee eens. Ten eerste, ja je kunt hem rooten en ten tweede, brengt het echt veel voordelen: ik had een htc hd2 - een windows mobile telefoon. Door te rooten kon ik er Android op installeren.
Dan komen de meeste toestellen met een OS op de markt en de makers van die toestellen aarzelen vaak lang om een nieuwere versie uit te geven. Tot aan Android 2.3.4 konden crackers aan je gegevens komen, maar vanaf die versie is dat veranderd. En als je dan nog de hele tijd op je telefoon provider - fabrikant - moet wachten op een update, loop je versterkt risico.

Dan zijn er nog jongens (misschien ook meisjes) die zodanig aan de ROMs sleutelen dat je telefoon sneller wordt, meer geheugen vrij heeft, andere apps kan gebruiken, enz.

Het enige nadeel is, dat (maar dat is bij apple ook) je garantie vervalt als blijkt dat door het rooten je telefoon kapot gegaan is. Dat risico loop je dan altijd, maar ik heb tot nog toe geen problemen gehad.

Wat ook leuk is, is dat je gegevens blijven bestaan bij het installeren van een nieuwe ROM versie (moet je wel even op je google account opslaan - en je mag je SDkaart niet wissen). Kijk maar eens op volgende site... sta je versteld van wat die mensen kunnen doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: