Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen als je op je iPod zit en steeds als je een bepaalde app wil openen hij blijft hangen?

Ik heb een iPod en steeds als ik een app wil openen loopt de app (of mijn iPod) vast en springt mijn ipod weer naar het beginscherm. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het kan een bug zijn in het spel. Als meer mensen daar last van hebben, zal er denk ik binnenkort een update komen. Je kan altijd een reactie bij dat spel plaatsen bij de appstore, soms zorgen de makers voor een update.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je iPod even herstarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan soms helpen om de specifieke app te verwijderen.
iPod te herstarten.
Music openen
Verwijderde app opnieuw installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle antwoorden hierboven zijn goed. Kleine aanvulling nog; sinds kort is ios 5 beschikbaar, echter zijn lang niet alle apps hierop gebasseerd. Dus check even of de desbetreffende app wel met ios 5 overweg kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ga naar de appstore en ga naar die app. Scrole even nat beneden en daar zie je voor welke firmware deze geschikt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: