Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn ipod touch 2g ( denk ik?) updaten na 4.2 dat vraagt mijn computer, maar ben ik dan alles kwijt?

Het lukt me namelijk ook niet om de liedjes en apps van mijn ipod op te slaan opde computer... Maar ik wil zo graag wordfeud spelen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je hem hersteld wordt er gevraagd of je een reservekopie wilt maken, als je dat doet kun je na het resetten je gegevens terughalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus eerst voor de update al op herstellen klikken en dan pas updaten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee eerst zorgen dat je je back up hebt. Dan op update klikken. Dan krijg je een clean 4.2 en dan vraagt itunes of je alles wilt terug zetten van die back up en dan druk je op okee
Normalerwijze werkt dit zoals een iPhone.

1) Zodra je iTunes verzoekt om een update van je toestel uit te voeren dan maakt deze eerst een backup van je systeem.

2) Je toestel wordt geupdate.

3) Je toestel is geupdate en alle gegevens staan er nog zoals vanouds op.

Uitzondering: Als je internetverbinding tijdens de update verbroken wordt en/of je computer vastloopt dan start je iPod zelfs niet meer op. In dit geval is de update die iTunes voor jou heeft gemaakt nuttig, want dan heb je alles weer zoals je het nu hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even een correctie op mijn laatste zin:

In dit geval is de BACKUP die iTunes voor jou heeft gemaakt nuttig, want dan heb je alles weer zoals je het nu hebt.

Excuses.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding