Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel kost watsapp?

Ik heb de samsung galaxy s, en als provider vodafone. Nu is mijn vraag: hoeveel kost deze app? Of kost het überhaupt geld? Ik las op internet dat je na een maand moet gaan betalen, maar ik weet niet of een bericht sturen ook geld kost. En dan las ik ook nog wat over data, als je wats app hebt, maak je dan 24/7 gebruik van je internet/data?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het online zijn met Whatsapp kost maar een paar KB per dag. Dan gebruik je daarnaast gemiddeld 5 kb per bericht dus voor 1 mb heb je ruim 200 berichten.Verstuur en ontvang je per maand dus bij elkaar 10duizend berichten ben je net 50MB kwijt. Dit gaat gewoon van je bundel af en kost dus niets extra aan geld per bericht ofzo. Het installeren kost je vaak 1 smsje om te activeren en na een jaar zou je dan tussen de 79 cent en 2 euro kwijt zijn voor een volgend jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga binnenkort op vakantie naar spanje, kost het dan ook geld als ik de app niet gebruik?

Andere antwoorden (5)

Op Android is Whatsapp het eerste jaar gratis, daarna betaal je 2 dollar (zal hier ook wel 2 euro zijn denk ik?) per jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waarom zijn die minnen? Volgens mij is dit antwoord WEL waardevol?
Een bericht sturen is gratis. De app ook. Je hebt overal verbinding, dit kost niks. Je moet alleen ff naar de site gaan op je mobiel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Downloaden kost niks, en het gebruik is het eerste jaar gratis. Daarna betaal je ongeveer 2 euro per jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de iPhone kost de app € 0,79 en kun je hem daarna onbeperkt gebruiken.

Voor Android betaal je niks, alleen betaal je na 1 jaar gebruik, $ 2 USD per jaar. Voor Nokia geldt hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de prijs van de app (dus om aan te schaffen) is voor een iphone €0,79 en voor een android telefoon gratis. daarna kan je GRATIS smsen dus voor android is het gratis voor iphone eenmalig €0,79 en daarna is het ook gratis

Toegevoegd na 53 seconden:
als je het via internet doet betaal je dit uiteraard wel via wifi is het verzenden van berichten dus ook gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding