hoe zorg ik ervoor dat mijn ipod bestanden in itunes komen te staan?
mijn bestand die op mijn ipod staan. (video's, muziek, apps enz.) zijn op een bepaalde manier zonder dat ik het wist uit itunes verwijderd (hoe weet ik dus niet). nu heb ik dus wel weer het grootste gedeelte wat ik kon vinden op mijn pc weer in itunes gezet. nu ontbreken er alleen nog video's, apps en liedjes waarvan ik niet weet waar ze staan op mijn pc. nu wil ik dus doordat ik mijn ipod aan sluit op mijn pc en itunes dat mijn ipod automatisch mijn bestanden (liedjes, video's en apps) naar itunes kopieert zonder dat ik mijn bestanden kwijt raak en dan niks van itunes op mijn ipod komt te staan. nu is dus mijn vraag: hoe doe ik dit?? dus zonder dat ik bestanden kwijt raak mijn bestanden overzetten van mijn ipod naar itunes. alvast bedankt voor het antwoorden.
Toegevoegd na 7 minuten:
misschien een beetje lange uitleg dus nog even in het kort:
mijn itunes bestanden zijn weg. nu wil ik dus van mijn ipod (waar ze wel op staan) naar itunes kopieeren. nu wil ik dit dus doen door mijn ipod aan te sluiten op itunes. nu wil ik alleen niet dat hij automatisch mijn itunes bibliotheek naar mijn ipod zet maar juist andersom (dus van ipod naar itunes) hoe kan ik dit doen??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.