Samsung galaxy uit de schappen!?
Ik heb dit gerucht van vrienden gehoord.
Het verhaal gaat dat Apple niet meer wil dat Samsung de Galaxy reeks verkoopt.
Is dit waar?
(ik schrok hier nogal van)
917
917 keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen gerucht ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rechter moet nog oordelen, het is geen gerucht de rechtzaak is al geweest en in australie heeft de galaxy tab een importverbod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij gaat het alleen om de galaxy tab.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nou waarom ik apple haat, als ze concurrentie krijgen gaan ze rechtzaken aanspannen in plaats van gewoon de klanten te laten kiezen wat ze willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, je weet duidelijk niet waar je over praat. Samsung wou iets verkopen dat bedacht was door Apple, en dat mag gewoon niet. Zo simpel is het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple is gewoon jaloers omdat Samsung succes heeft. Ik zag laatst zelfs staan dat Apple de bewijsfoto's heeft vervormd. Ze hebben dus de Galaxy Tab breder gemaakt zodat hij nog meer (nouja "nog meer", zo erg lijkt ie er niet op) op de iPad lijkt!! Gaat echt nergens meer over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch heeft Wow wel een beetje gelijk. Als je nooit iets zou mogen verkopen wat is bedacht door een ander, zou Apple ook niks kunnen verkopen, want alles wat zij verkopen, is ooit al bedacht door een ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bazorg ik weet heel goed waar het overgaat omdat ik het nieuws vanaf het begin al volg.
Apple vind dat de galaxy lijn teveel lijkt op de iphones en ipads van apple.
Dat de telefoons op elkaar lijken is niet te voorkomen, net als bij televisies die allemaal dezelfde vorm hebben lijken smartphones met touchscreens en tablets op elkaar.
Dat is bijna niet te voorkomen omdat je een scherm nodig hebt en niemand wilt scherpe hoeken omdat die kleding kunnen beschadigen, dan kom je dus uit op een rechthoekige telefoon of tablet met afgeronde hoeken.
Apple vind dat de galaxy lijn teveel lijkt op de iphones en ipads van apple.
Dat de telefoons op elkaar lijken is niet te voorkomen, net als bij televisies die allemaal dezelfde vorm hebben lijken smartphones met touchscreens en tablets op elkaar.
Dat is bijna niet te voorkomen omdat je een scherm nodig hebt en niemand wilt scherpe hoeken omdat die kleding kunnen beschadigen, dan kom je dus uit op een rechthoekige telefoon of tablet met afgeronde hoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees even mijn antwoord, daar staat het duidelijk in beschreven. Apple is helemaal niet jaloers of iets in die richting, Samsung heeft gewoon verkeerd gehandeld, en dat pakt nu even slecht voor ze uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net even gekeken op nu.nl, samsung gaat de manier waarop gescrolld en ingezoomd word bij foto's veranderen en dan is er geen probleem meer, bovendien word de galaxy s2 binnenkort gelanceerd in amerika.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.