Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel mb per maand verbruik ik als ik elke dag 5 min op internet zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

hier kan niemand antwoord op geven want dit is afhankelijk van welke site's je bezoekt. Bezoek je een zeer geavanceerde site zoals google/maps (met street view) of gebruik je een hele simpele site.
Ook is het afhankelijk van het aantal tabbladen je op hebt staan.
En het is afhankelijk hoevaak je switcht per site.
Dus het antwoord hierop moet ik je verschuldigd blijven.

Toegevoegd na 5 uur:
om een goede indruk te krijgen van hoeveel veel bekende site's gebruiken zie:
http://www.allesovermobielinternet.nl/dataverbruik

(bijv. E-mailen met outlook: de meeste tekst e-mails zijn tussen de 3 en 10 kb, een html e-mail zit vaak tussen de 50 en 150 kb) dus dan kan je dat gedeelte zelf uitrekenen

om het precies uit te rekenen voordat je je mobiele abbonement kiest, dan kan je met de volgende site precies nagaan hoeveel je verbruikt. Hiervoor moet je wel een bestandje downloaden. Maar deze vertelt je dan ook precies hoeveel MB je gebruikt per tijdseenheid.
http://www.dumeter.com/

maar ik denk (als ik je zo hoor) dat je aan 10mb genoeg heb. maar nogmaals zeker weten kan! door de eerder genoemde site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bepaalde apps te downloaden die precies bijhouden hoeveel mb je verbruikt. Ik gebruik zelf 3G Watchdog,je kan een limiet instellen (waar je uiteraard wel gewoon overheen kan gaan,maar het is handig om je gebruik bij te houden) en je verbruik per dag/week/maand kan bekijken.
Die 5 minuten zeggen niet zo gek veel,het ligt er helemaal aan wát je in die 5 minuten op internet doet. Een youtube-fIlmpje kijken verbruikt véél meer dan een mobiele site bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan wat je doet een filmpje bekijken kost bijvoorbeeld heel veel mb's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing