Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe download ik gratis de betaalde apps op mijn iphone 2g versie 3.0 ? (jailbreak enzo)

welke stappen moet ik hiervoor volgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je download redsn0w die bij jou idevice past (even googlen) en dan download je redsn0w. Je zet je idevice uit en open redsn0w. Dan vragen ze naar een ipsw file. Dat moet je dus downloaden google op iphone 2g 3.0 ipsw. Dan vind je het wel. Open redsnow en selecteer de ipsw. Dan gaat hij even laden en dan vraagt ie om je idevice uit te zetten. Nadat je dat gedaan hebt, moet je selecteren wat je wilt. Ik raad aan om alleen cydiA te doen. DAt iszonder moeite en dat heb je nodig voor gratis app's. Daarna moet je hem in DFU mode zetten. Dat staat stap voor stap beschreven. Dan zie je op je scherm allemaal lettertjes en cijfertjes staan. Nu word hij gejailbreakt. Daarna start je iphone opniew op en log je gewoon in. Dan zie je denk ik wel dat er een App bijgekomen is genaamd cydia. Open cydia en dan moet je uit 3 dingen kiezen. Dat zie je vanzelf wel. Als je gratis apps wilt, moet je een bron toevoegen. Dit doe je door naar cydiA > beheren > bronnen > voeg toe > hackolu.us. Dan druk je op ok en zegt hij dat deze actie illegaal is. Dan druk je weer op ok. Dan ga je naar het tabje zoek en zoek op installous. Die download je en hij komt gewoon op je iphone te staan. Je opent hem en zoekt op de app die je wilt. ( geen nederlandse!!) dan komt er te staan: launch app store en heel veel sites. Je moet de 2e site kiezen en dan kom je op een site. Daar kan je de app downloaden. Dan begint hij met downloaden. Als hij klaar is druk je op installeer. Als hij daarmee klaar is, heb je de app! Klinkt lastig, maar het valt wel mee. Suc6!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga met je iphone naar; www.jailbreakme.com en de rest volgt vanzelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding