Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik veel contacten in een keer verwijderen van de iPhone 4?

Ik heb een programma gedownload ( all sync) waardoor mijn contacten gesynct werden.
Dit was geen succes, ik heb nu 500 contacten in mijn telefoonboek staaan.
Om ze nu een voor een te verwijderen is mij veel te veel werk.
Hoe kan ik er meerdere tegelijk verwijderen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K
Cryofiel
13 jaar geleden
Je iPhone heel hard tegen de muur gooien. Als dat niet voldoende is, daarna je iPhone op de grond leggen en er zeven keer met je naaldhak op gaan staan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik vind het persoonlijk erg fijn werken om mijn iPhone te syncen met Google sync.

Hiermee synchroniseer ik mijn Gmail, agenda en contacten. Op deze manier is mijn gsm draadloos up-to-date en kun je de contacten op je telefoon beheren via
Gmail-->contacts.

Daarnaast heb je meteen een vaste back-up van al je contacten, ook erg fijn!

Zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan helaas niet op je iPhone. Hier zijn al meer klachten over. Heb zelf hetzelfde probleem. Misschien kun je het doen op je computer, dat je selecteert wat je wel en niet wilt synchroniseren. Hier weet ik alleen niet veel vanaf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als u contacten van de iPhone wilt verwijderen, hoeft u alleen de contacten tikken van rechts naar links om ze te verwijderen, en dit moet zeer eenvoudig te zijn gedaan. Als je vast komt te zitten bij het verwijderen van de iPhone contacten, kunt u proberen om de iPhone opnieuw op te starten om te zien of ze kunnen worden verwijderd.

Als het herstarten van de iPhone is nog steeds niet werkbaar, moet je je iPhone opnieuw in te stellen. U hoeft alleen maar de knop Sleep / Wake en de home-knop ingedrukt op hetzelfde moment totdat u de witte Apple-logo. Dan kunt u proberen om de contacten van de iPhone te verwijderen om te zien of het mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding