Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de ipad 2 een laptop vanvangen?

Ik twijfel of ik een ipad 2 of een laptop ga kopen.
Ik dacht altijd dat de ipad 2 veel minder kan dan een laptop.
Nu heb ik in de appstore gezien dat er bepaalde Apps zijn die op word lijken of powerpoint.
Als ik de ipad 2 neem met een word app dan wil ik dat bestand ook kunnen printen, maar ik heb geen printer met airprint zijn er nog meer mogelijkheden om iets vanaf me ipad te printen? (je hebt wel een stickje voor in je ipad waar je weer een usb stickje kan instoppen, maar ik weet niet of het bestand te groot is voor de ipad om over te zetten.)
Welke apps kan ik het best downloaden voor word powerpoint enz.?

Mvg kruimeltaart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Het ligt er heel erg aan wat je allemaal met een laptop doet. Als je nou bijvoorbeeld alleen een beetje internet en word doet op de laptop zou het kunnen. Je moet wel in de gaten houden dat misschien flash of java niet op een ipad werken (weet ik niet zeker) printen zou volgens mij wel moeten kunnen via een netwerk printer mijn partner heeft kunnen printen via zijn iphone naar een printer dus weet wel dat het mogelijk is. Als je nu ook foto bewerking doet of andere programmas gebruikt zoals photoshop ed denk ik dat het toch beter is een laptop te gebruiken.

Nogmaals het ligt er dus echt heel erg aan waar jij de laptop allemaal voor gebruikt en of dat ook mogelijk is op de ipad 2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in mijn optiek kan een iPad niet een laptop vervangen, ik heb een iPad en het is een leuke aanvulling. handig voor boeken lezen of lekker op de bank een beetje surfen. Er zijn idd apps die office mogelijkheden hebben (numbers = excel, pages = word en keynote =powerpoint) maar als het op typen/bewerken aankomt zweer ik bij een ouderwets keyboard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tablet is vooral erg handig om mee te nemen en voor het gebruik van Apps. Maar deze kan (naar mijn mening) nog lang niet tippen aan een Laptop.

Als we de snelheid vergelijken van een tablet met die van een laptop zijn er ook grote verschillen zichtbaar. De grootte van het geheugen en het gebruiksgemak zijn ook van groot belang.

Bij een laptop is er wel een fysiek toetsenbord aanwezig wat niet het geval is bij een tablet, voor het schrijven van een verslag lijkt het mij niet al te prettig dit te moeten doen op een tablet..

tablet 64 GB max, een gemiddelde laptop 500GB.
processor iPad 2 : 1 Ghz dual core, een gemiddelde laptop een 2 Ghz dual core (of zoals de Macbook pro 15" een Quad-Core 2.2 Ghz). afhankelijk van het bedrag dat je wil besteden.

Succes met de keuze ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk het zo:
De ipad 2 heeft nu wel flash player enzo maar je zou beter voor een mac gaan als je van apple houd.
Zo niet koop dan een gewone pc.
Je zal altijd meer kunnen met een pc dan met een ipad.
Ipad is een accessoire geen vervanger.
Maar als je toch veel reist is de ipad geschikt.
Maar natuurlijk kan je ook voor een macbook air gaan.
Ik zeg koop een pc geen ipad nou toch niet als je nog geen pc hebt je zou zelfs zonder pc zelfs niet kunnen verbinden met itunes voor je pc of mac.
Dus koop een pc met alleen een ipad ben je nergens.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: