Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb al een eerdere aanvraag voor een reparatie gedaan bij Apple, toen bleek dat het niet nodig was. Nu heb ik het wel nodig, maar kan het niet.

Beste lezers,

Een poosje geleden heb ik een aanvraag voor reparatie gedaan bij Apple. Ik heb mijn product hier gekocht, dus ik kreeg gewoon netjes een pakketje om terug te sturen thuisgestuurd. Later bleek dat mijn iPod Touch 4g het weer deed, dus ik had het pakketje niet nodig. Nu is mijn iPod Touch 4g wel echt kapot (gebarsten scherm) en nu kan ik geen nieuwe aanvraag doen, omdat de oude nog open staat.

Weet iemand wat te doen? Ik kan geen nieuwe aanvraag openen. Moet ik het oude pakketje leeg terugsturen of met mijn iPod Touch er in?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met Apple zelf, die weten dat vast wel. ;)

http://www.apple.com/nl/contact/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou contact op nemen met de winkel waar je de iPod gekocht hebt. Zij moeten die andere stop zetten en het voor je regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: