Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De mensen bij de klantenservice zijn chagrijnig en weten weinig, de 'verbeterde' en vernieuwde abonnementen zijn zo corrupt als de pest, het bereik is steeds slechter geworden, veel storingen, een service als Visual Voicemail voor de iPhone werkt heel vaak niet (waarna je naar de klantenservice mag bellen, die vervolgens iets reset waarna het voor een klein tijdje wel weer werkt), data is erg traag ten opzichte van concurrenten, onbekende extra kosten bovenop de abonnementskosten die niemand kan verklaren (ook de klantenservice niet, waarna ze er ook niets aan doen). Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Nee, dit is de allerlaatste keer dat ik T-Mobile kies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat ze heel slecht met hun klanten omgaan, het kan ze niks schelen dat jij problemen hebt. En ik spreek uit ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van wat vrienden die bij T-Mobile zitten begrijp ik dat het bereik tegenwoordig te wensen overlaat en dat ze vervolgens niet bereikbaar zijn om klachten aan te nemen.

(of zoals één van de vrienden opmerken: Ze gebruiken voor de klantenservice zeker hetzelfde netwerk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben een slecht tot geen bereik. Als je wilt klagen daar over word je van het kastje naar deuur gestuurd. Kortom het is jou probleem. Maar betaal wel je anbonnement want anders heb je nog een probleem. Weed wijs en begin er niet aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding