Wat werkt tegen straling van mobiele telefoon?
Ik weet dat een leren hoesje werkt, maar werkt een stenen beker ook?? Kan ik hem daarin doen snachts en houd dat de straling tegen??
Toegevoegd na 10 uur:
Bedankt voor al jullie reacties: ik ga niet elk antwoord appart beantwoorden dus dan maar even zo. De rede van mijn vraag is dat ik zonder diagnose last heb van extreme vermoeidheid die mij belemmert in het doen en laten in mijn dagelijks leven. Een vriendin van mij is erg overspannen en merkt wel degelijk verschil als ze wel of niet haar mobiel bij zich houd. Ik dacht dus... Waarom zou ik het niet proberen... Kijken of ik minder moe word van minder straling. De rede dat ik mijn telefoon niet uit wil is omdat ik bang ben om belangrijke telefoon te missen.. Bv mijn moeder is slecht ter been en slaapt op zolder, als er iets met haar gebeurt moet ze mij kunnen bereiken. Daarom wil ik mijn telefoon ook niet beneden laten. Ik denk niet dat er dus een echte oplossing is dus ik laat het maar. Oja over dat leren hoesje had ik een keer op internet gelezen!! Allemaal bedankt!!
Maar op het moment dát het gebeurt zend het mobieltje met dat vermogen uit dat pas bij de zend/ontvang situatie.
Is de ontvangst slecht, omdat je:
a) Je ver van de dichtstbijzijnde mast van jou provider bevindt,
b) Je in een gebouw bevindt waar de ontvangst door b.v. een met dikke lagen beton wordt verslechterd,
c) Moedwillig de ontvangst verslechterd door afschermend materiaal om je mobieltje te doen,
dan zal het bijkomende zendvermogen hoog tot maximaal zijn.
1) Hoe werkt het nou écht? Er wordt genoemd een metalen 8 vorm...
2) Zijn er ook metingen gedaan waarbij een duidelijke reducering van de EM-velden aantoonbaar zijn, inplaats van met MSAS meetapparatuur?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.