Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is internetten en msn'en op de Blackberry curve 8520 gratis?

Ik heb mij sinds gisteren een Blackberry curve 8520 aangeschaft. Ik vind het geweldig wat hij allemaal kan , internetten , msn'n enzo. Nu vroeg ik me echter af of dit allemaal kosteloos is of ik me eind deze maand aan een torenhoge telefoonrekening kan verwachten. Wifi is ingeschakeld , maar volgens mij niet verbonden met een netwerk. Mijn hoofdvraag was vooral of de Blackberry Messenger gratis was.
Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Internet via Wi-Fi is gratis, maar internetten via 3G (telefoonnetwerk) kost wel geld.
Let hier dus wel op, als je dit graag wilt moet je een internet abonnement erbij nemen, want de kosten lopen snel op.
Kimath
13 jaar geleden
Het hangt af van wat voor abbo je hebt. Als je een BIS abbo hebt kan je gratis internetten en msn'en en pingen. Let wel op hoeveel MB je abbo heeft. Thuis op WIFI aansluiten zou je moeten kunnen zien bij je WIFI instellingen. Dan staat er een groen v'tje in het hokje achter de naam van het netwerk waar je op zit. WIFI staat ook pas in je hoofdscherm afgebeeld als je daadwerkelijk verbinding hebt met het netwerk.
Als je er niet uitkomt, laat maar ff weten dan. Dan help ik je er verder mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via wifi is het gratis ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing