Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het nut van multitasken op de iPhone behalve dat het erg veel batterij kost?

Als je 2 keer snel klikt op de knop van de iPhone zie je alle Apps die openstaan. Heel vermoeiend op ze elke keer af te moeten sluiten omdat anders m'n batterij leegloopt. Dus was is het nut er eigenlijk van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ehm... Ik gebruik eigenlijk alleen de iPd knoppen die je daarbij vind :) maar het nut is vooral dat je gewoon apps tijdelijk kan 'bevriezen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je wilt even wat opzoeken op internet terwijl je een applicatie gebruikt, nu ga je even snel naar internet, zoekt het antwoord op je vraag, en je gaat weer verder met je app. Zonder multitasken was meteen je hele voortgang bij de app (bijv. een spel) weg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ergste vond ik altijd als ik aan het navigeren was, en ik werd gebeld, ik dus niet meer mijn navigatie kon gebruiken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Erger nog, ik moest hem na het bellen zelfs opnieuw opstarten!

wat dan veel te lang duurt als je aan het rijden bent.

Als je iphone gejailbreaked hebt kan je via cydia "remove background" installeren waarmee je met 1 druk op de knop alles in een keer kan afsluiten.

Ik heb het nu zelfs zo, dat als ik mijn iphone schud, hij alle achtergrond apps afsluit. Superhandig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je batterij loopt niet sneller leeg door multitasking, dat is een broodje aap verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing