Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verplaatsing van simkaart op mijn Iphone

Ik gebruik nu de simkaart van mn moeder maar ik heb mijn eigen sim weer terug (lang verhaal). Een vraagje: op mijn sim zit nog een abonnement op, geld dat dan nog steeds als ik op mijn Iphone zet?
En gaan al mijn bestanden weg die nu op deze Simkaart zitten? Ik heb al reserve kopie gemaakt op Itunes.

Toegevoegd na 1 uur:
Maar nu als ik mijn beltegoed wil opvragen, dat is dus 1244 ‘saldo’. (Heb HI sim erin gedaan)
dan krijg ik geen smsje trug. Dus ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je abonnement werkt dan nog gewoon, en of je je bestanden kwijt bent ligt er aan of ze op het apparaat staan, of ze dat ze echt op je simkaart staan. Je kan natuurlijk even je simkaart in het andere apparaat stoppen, en dan even kijken wat er nog op staat. Als je hen dan weer terug en het andere apparaat doet, staat er nog gewoon hetzelfde op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij vrijwel elke provider geldt het volgende : vraag een unlock-code aan. Als het toestel langer dan een jaar in bezit is, is dit altijd gratis.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: