Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPod hulp? Zie omschrijving

Mijn garantie bij Apple is verlopen en zij willen me dus niet meer helpen, maar ik heb wel een probleem. Over het algemeen doet hij het vlekkeloos. Ik kan via mijn iPod ook gewoon alles, incl. Apps downloaden en muziek luisteren. Als ik hem met iTunes wil verbinden op de computer gaat er echter iets mis. Hij gaat tot ongeveer 3/4 van 'reservekopie' ophalen en dan gaat mijn iPod uit en herstart hij en dan start het hele traject weer opnieuw. Ik kan hem dus niet meer synchroniseren. Ik heb hem al meerdere malen herstelt (DFU) maar dat hielp niet. Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
503

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien even itunes opnieuw installeren? misschien helpt dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals eerder genoemd, iTunes opnieuw installeren en anders zou je naar de apple store kunnen gaan want daar kunnen ze je goed advies geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan dat ook zonder garantie?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding