Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Voordelen: gratis apps
Nadelen: volgens mij raak je wel je garantie kwijt als je het doet, en er kunnen dingen fout gaan waardoor de iphone stuk gaat mischien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De garantie verloopt zeer zeker niet want het is niet te zien dat de iPhone gejailbreakt is.
Voordelen zijn dat je bepaalde tweaks kunt installeren.
Zoals 5 icon Dock,live Weather,sms background. En nog veel meer van die kleine handige tweaks die je iPhone scheidt van de rest van de standaard iphones.
Als er iets fout gaat met jailbreaken kun je gewoon herstellen in iTunes.
En de laaste tip Dinozambas op YouTube zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordelen meer Apps beschikbaar. Nadelen ook niet goedgekeurde apps beschikbaar en bij elke iOS update moet je opnieuw jailbreaken wat dus best wel wat tijd kost.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Voordelen Je kan andere apps downloaden ook deze zijn niet allemaal goedkoop. Nadelen de apps zijn niet gekeurd of zelfs afgekeurd bij MAC. je garantie behoud je gewoon let op waneer je je iphone weer terug zet en zonder jailbreak naar de winkel gaat. en als je een klacht hebt b.v. mijn accu is snel leeg ga dan na hoeveel dit scheelt zonder jailbreak.
Oh ja en als je je iphone terug zet ben je je jailbreak programs op je iphone kwijt zorg er dus voor dat ze opgeslagen zijn ergens anders.
Ik heb op mijn iphone geen jailbreak uitgevoerd ik vind ruim 200000 apps op itunes voldoende. Wil je toch jailbreaken ga dan eerst naar een goede site zoals iphoneclub.nl en lees er over maar doe het niet omdat een ander het ook heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het alleen doen als er een programma is dat je niet op de normale manier kunt krijgen.

Ik heb een Jailbreak op Iphone 4 Ios 4.2.1 en dat werkt prima. Ik wou met mijn Laptop via the Iphone op internet en ik wou de VGA uitgang van de iphone gebruiken voor filmpjes.

Jailbreaken is niet moeilijk maar wel een technisch verhaal. Als je niet weet waarom je het zou doen. Dan dus beter niet aan beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding