Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn ontzettend handige apps voor de iPhone?

Ik heb maar een paar Apps, maar ik denk dat je nog veel meer uit een iPhone 4 kunt halen. Dus wat zijn handige, leuke, ineteressante Apps? Ik bedoel geen games!

Toegevoegd na 10 minuten:
Het mogen alle Apps zijn! Maar als een hulpje. Ik houd heel erg van muziek en Apps die heel handig kunnen zijn in het dagelijks leven. Bijvoorbeeld een wekker of een nieuws app.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik vind Stanza erg handig, dat is een ereader app. Je kunt superveel gratis boeken downloaden via de app, en ook importeren via de pc.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Dat ligt een beetje aan je interesses... Daar kun je misschien iets aan toevoegen in je vraag? Kunnen we je beter adviseren.

Zelf gebruik ik dagelijks de app van nu.nl (gratis).

En ik ben dol op lekker (uit) eten. De app van Special Bite (kost geloof ik iets van 2 euro) is super. Die bepaalt waar je bent en geeft je dan tips (+ auto- of looproute) naar fijne restaurants in de buurt. Met recensies van mensen die er gegeten hebben en een link naar de website van het restaurant.

Toegevoegd na 8 minuten:
Muziek: ik vind Shazam erg leuk. Je hoort een nummer en weet niet meer wie het ook alweer zingt of hoe het nummer heet, dan hou je je iPhone bij het geluid en krijg je snel in beeld naam artiest en nummer. Fun!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vrienden hebt die ook een iphone hebben; Whatsapp.
Dan kun je gratis sms'en..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shazam werd al genoemd maar kan maar 5tags per maand ik zou soundhound aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding