Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik nu het beste een klacht indienen?

Ik heb via de KPN winkel mijn 5 weken oude Nokia N8 laten repareren maar er is alleen een update gedaan en niet gekeken naar het probleem dat hij niet meer aan gaat. De telefoon is drie weken weggeweest. Waar kan ik nu het beste een klacht indienen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Op onderstaande link staat onder kopje mobiel wat je kan doen, het kan op verschillende manieren. Mailen, schriftelijk en ook per telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is nokia die de reparaties uitvoerd, alleen je hebt de telefoon bij kpn gekregen/gekocht. Ik denk dat je het beste nokia kunt gaan bellen of mailen en dat je daar de klacht indient. (Nummer kan je zo opvragen bij de winkel) succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing