Kun je binnen een maand na aankoop van een electronische apparaat een vervangbaar exemplaar eisen?
Mijn mobiele telefoon heb ik op 3 januari ontvangen. Deze valt gemiddeld zo'n 10 keer per dag uit, en heb ik gisteren naar de winkel teruggebracht. Ik vroeg hen (bij Hi) of ik geen ander vervangend apparaat kon krijgen, gezien dit van het begin af aan al het geval was (had niet eerder tijd om naar de winkel te gaan van Hi). Ze sturen de telefoon nu op en ben ik het toestel weer een paar weken kwijt, het was niet mogelijk om een ander toestel te krijgen, met het gevolg dat ik mogelijk nu 2 jaar aan een slecht toestel vast zit die ik regelmatig kwijt ben door reparaties (volgens de verkoper in opleiding zou dit regelmatig het geval zijn bij dit toestel). Dit hebben ze bij de verkooppagina op internet dan weer niet erbij gezegd. Ik heb mijn toestel goed verzekerd en heb nu dan een leentoestel gekregen zonder de functies waar ik normaal mee werk (internet e.d.) In hoeverre kan ik eigenlijk opeisen dat dit toestel niet aan mijn verwachtingen voldoet én dus een nieuw toestel verwacht, anders dan dit model?
Het gaat trouwens om de telefoon HTC Touch Pro2.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.