Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn gMail gepusht te krijgen op mijn telefoon?

Ik heb nu een tijdje een Samsung Galaxy S en ben er zeer tevreden over. Nu wil ik graag dat ik, net als bij mijn iPhone, mijn email gepusht krijg.

Toen ik bij mijn iPhone WiFi ingeschakeld had en ik kwam thuis aan, maakte hij automatisch verbinding met ons netwerk en kreeg ik enkele seconden later de melding dat ik zoveel nieuwe emails had.
Sinds ik deze Samsung heb, krijg ik dat niet meer voor elkaar.

Hoe moet/kan ik dit instellen, zodat ik het wel krijgen?

NB: ik heb alleen WiFi, geen mobiel internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als het goed is heb je een app: Gmail. Als je daar je gmail account insteld zou het moeten werken.

Wanneer het gaat om het automatisch verbinding maken: controlleer bij de wifi instellingen of hij de wifi ontvanger niet uit zet na 10 minuten geen verbinding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik je wel de Gmail app? Als je de gewone mail app gebruikt moet je daar eerst je gmail gegevens uithalen en dan bij de gmail app invoeren.
Bij settings van de Gmail app moet je ook sync geactiveerd hebben staan. Soms helpt ook sync uitzetten, bevestigen en dan weer sync aan te zetten.

Maar als je de gmail app goed instelt dan zou het gelijk moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad goed de Gmail applicatie gebruiken op Android. Een ander alternatief is de standaard e-mail client van Android. Daar kun je IMAP en POP3 accounts instellen. Beide moeten werken voor jou!

Check de tutorial op Youtube:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding