Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de blackberry curve en als ik mijn usb kabel in de laptop stop, om ze te koppelen, gebeurt er niks meer. Hoe kan dit?

Meestal komt er dan een schermpje voor, maar nu niet meer...

Toegevoegd na 1 minuut:
Of eigenlijk; hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eerst een harde reset (batterij er gewoon even uittrekken), ondertussen even opnieuw de Blackberry Desktop software downloaden door op onderstaande link te klikken;
(https://www.blackberry.com/Downloads/contactFormPreload.do?code=A8BAA56554F96369AB93E4F3BB068C22&dl=A7B0B96D8B56983C4001DA3E0688A700)

Kabel aansluiten aan telefoon en even wachten (soms vraagt je BB of je massa opslag mode wil dit negeren of annuleren)

Dat zou hem moeten zijn! Mocht het nou nog niet lukken kan je altijd nog even op www.crackberry.com kijken, dit is een forum waar al heeeeeeeeel veel vragen zijn beantwoord!

Succes en Good luck!

Kom je er nog niet uit laat het dan even weten via een reactie dan kan ik evt met wat meer info een vollediger antwoord geven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is vaak het geval bij telefoons die je aansluit op een PC/Mac. De computer is klaar voor de verbinding, maar de telefoon niet. Deze moet zogenaamd 'weten' dat hij verbonden gaat worden met de computer. Vaak is dit te vinden bij de verbindingsinstellingen van de telefoon, onder het kopje USB. Hoe dit bij een Blackberry werkt weet ik niet precies.

Heb ook even de software opgezocht die je nodig hebt voor een Blackberry:
https://www.blackberry.com/Downloads/entry.do?code=A8BAA56554F96369AB93E4F3BB068C22

Hier kun je kiezen uit een aantal producten, maar ik vermoed dat je USB Drivers nodig hebt om hem werkende te krijgen. Is dit niet het geval, verwijder je dat programma weer en installeer je een andere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet gewoon even bij je instellingen van de telefoon kijken want ik had precies hetzelfde probleem dus ik was naar een telefoon speciaalzaak gegaan en die man heeft dat mijn uitgelegd dus gewoon even naar instellingen gaan [ofje batterij is te leeg om op de com[uter te gaan] of als je een pc hebt en je steekt de kabel in het toetsenbord dan kan er te weinig stroom in het btoetsenbord zitten voor je telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding