Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heeft de iPhone/iPod Touch een sneller en gebruiksvriendelijker touchscreen tov andere dergelijke toestellen?

De vraag is wat onduidelijk..
Ik bezit een iPod Touch en ben heel tevreden over het touchscreen. Het reageert bij elke aanraking, mijn scherm beweegt soepel mee, ..

Het strafste vind ik dat als ik mijn vinger - in een afspeellijst - op een nummer hou, vervolgens op en neer ga met m'n vinger op het scherm en dan stop, ik nog steeds op hetzelfde nummer zit.

Als ik dit vergelijk met die Samsung gsm's of de SE XPERIA X10, dan stellen die me echt telleur. Ik had graag geweten wat een touchscreen nu zo 'goed' maakt.

Is dat de techniek van het scherm zelf?
Is het de rekenkracht van de telefoon/toestel?
Of gewoon de software?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het is een combinatie van alledrie, het touchscreen is goede kwaliteit en precies, de software zorgt dat het zo vloeiend gaat en dat je alles kan doen wat je nu kunt doen.
de rekenkracht van het toestel is nodig om te zorgen dat alles goed gaat en dat het beeld vloeiend beweegt
dus als 1 van die drie dingen niet goed zou zijn zou het touchscreen meteen minder fijn zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat komt omdat ze van verschillende bedrijven zijn.
dus word het op een andere manier gemaakt.
dus iphone/ipod is beter gemaakt dan de andere.

Ga naar http://www.apple.com/nl/contact/ voor het nog duidelijker te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad een combinatie. Apple heeft tot nu toe de beste technieken voor touchscreens en daarom zijn de iPod touch, iPhone en iPad zo goed ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding