Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn iPod 1G resetten?

Ik wou mijn iPod (software) gisteren resetten. Dit is mislukt want nu zie ik alleen het apple logo en een laad logo'tje. Ik kan ook niet in DFU mode, ik kan alleen mijn ipod uitzetten. Als ik hem weer wil aandoen zie ik weer alleen de logo'tjes. Hij wil ook geen verbinding maken met iTunes. Wat is dus een alternatieve manier om de ipod te resetten als de andere manieren dus niet werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem gehad met de touch 1G (heb nu een 4G gelukkig). Ik weet niet hoe je de reset hebt uitgevoerd, maar normaal gesproken hou je de home knop ingedrukt terwijl je de aan knop indrukt.

Bij mij werd na een aantal pogingen de ipod wel herkent door Itunes en kon ik alsnog een herstel uitvoeren. Kwestie van een aantal keer proberen en een beetje geluk. Werkt dat allemaal niet, dan is de ipod overleden.

Andere reset mogelijkheden zijn er niet (althans, ik ken ze niet), ik ben er zelfs tevergeefs mee naar een apple store gegaan.

Succes!
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteindelijk de oplossing gevonden, ik kende ook alleen jouw manier. De oplossing was om de iPod uit te schakelen en terwijl je de usb aansluiting in je iPod steekt de home knop indrukken.
Bedankt voor je antwoord!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: