Via welke app kan je nummers blokkeren buiten je contacten bij samsung telefoon?
nu heb je alleen opties om afgeschermde nummers te blokkeren en nummers moet je van tevoren invoeren die wilt blokkeren bijvoorbeeld bij mijn Samsung Galaxy s23 Ultra
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Mobiele telefonie. Vragen over abonnementen, apps en telefoons vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
nu heb je alleen opties om afgeschermde nummers te blokkeren en nummers moet je van tevoren invoeren die wilt blokkeren bijvoorbeeld bij mijn Samsung Galaxy s23 Ultra
Goedendag, ik heb een vraagje ik heb al heel lang Samsung telefoons gehad en wil een ker voor een iphone gaan. En ik wil graag mooie scherpe foto's maken kan bij Samsung ook. Maar wat is jullie ervaringen?
Mijn iPhone is kapot
Amac heeft onderzoek gedaan
Microfoon is kapot
Zij zeggen nu nieuwe batterij ,nieuw logica board en nieuwe faceID en nieuwe microfoons
Ruim €600
Maar wat ik mij afvraag is dat wel nodig
Microfoon kost op sommige plekken €89
Heb het idee dat ik in de maling word genomen
Ik heb een iPhone 15 van 14 maanden oud.
Hij deed het niet goed meer en bij een iPhone winkel constateerden ze kapotte speakers.
Reparatie zou ruim €600 gaan kosten
Ze hebben gezien dat het toestel verder nergens is beschadigd door alle bescherming die je maar kan bedenken.
De garantie is 1 jaar dus net verlopen
Iphone doet niets en KPN ook niet
Maar dit mag toch niet? Waar zou ik nog eens kunnen aankloppen?
Ik zit bij een provider een hele slechte klantenservice en incassobureau is telefonisch niet te bereiken
Ook is de klantenservice onduidelijk en niet duidelijk te verstaan of te bereiken met vragen.
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing