Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik whatsapp definitief?

Hoi,

Ik heb mijnnwhatsapp vele malen op mn iphone verwijderd maar mn account blijft bestaan, dus mensen kunnen me ook nog appen...Hoe verwijder ik mijn gehele whatsapp account? En stel dat je een blackberry hebt je verwijderd whatsapp.. is je account dan wel automatisch verwijderd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Op je telefoon klik op Instellingen en vervolgens opties een geavanceerde opties en toepassingen. Nu bladeren door je apps totdat je WhatsApp kunt selecteren en kunt verwijderen.

Whatsapp is niet VOLLEDIG te verwijderen van je telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, met geen 1 toestel word je accaunt verwijderd dat blijft bestaan. Op je eigen telefoon kun je het wel verwijderen maar ze kunnen je blijven whatsappen alleen dan komt niets bij jou binnen geen melding en dergelijke. En mensen die jou whatsappen blijven maar 1 vinkje zien dat is teken dat jij of iemand die geen whatsapp heeft dat niet heeft gelezen. Het is wel nadeel dat het niet compleet verwijderd word. İk heb ook zoveel mensen in mijn lijst die geen whatsapp meer hebben maar toch in mijn lijst staan. Gelukkig dat ik ze wel kan verwijderen maar na elke verversing van contact personen komen ze weer terug dubbel werk bah..

Hopelijk heb ik je kunnen helpen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing